Festival Internacional Galicreques 2007

 

Acavam de chegar-nos várias fotos do Galiza Pulgas Circus no Festival Internacional de Títeres  Galicreques, de Santiago de Compostela.

Como dixemos no seu momento, -mais abaixo- foi toda umha honra para a família Carruselo ter participado deste espaço para a fantasia compatindo festival com grandes artistas do mundo, gente á que lhe brilham os olhos quando o público se emociona e vive a vida do marabilhoso mundo da ilusiom.

Ademais, as fotos som tam bonitas… Lástima nom saber o nome d@ fotógraf@ para lhe dar os parabéns!

-Vivam os monicreques e as pulgas!

-Vivaaaaaammmm!!!

O Circo de Pulgas no Paço de Tor

 

Aí está Claudio Carruselo, no Pazo de Tor, na gira que no Dia dos Museus o Galiza Pulgas Circus realizou pola província de Lugo de museu em museu!

O Paço de Tor é um edifício com um toque barroco do século XVIII que está cheio de veludo vermelho,  cerámica de Sargadelos, armas do ano catapum, sérios retratos de senhoras e senhoros serios e, talvez, algumha pantasma…

Dona María de la Paz Taboada de Andrés y Zúñiga, essa senhora de branco riso cegador, foi a sua última propietária, antes de que o Paço passa-se ao domínio público.
Um lugar idóneo para abrir á gente da aldea de Tor e do resto do mundo e apressentar um domingo qualquer um espectáculo de Circo de Pulgas!