COMO DOMAR UMHA PULGA: 2ª PARTE

claudio

A família Carruselo, herdeira da Escola Tradicional Galega de Circo de Pulgas, sempre mostrou especial estima pola Comunicaçom. Nom pode chegar a existir umha boa relaçom entre persoas e pulgas se nom se entendem.

Por isso na história dos Carruselo sempre tivemos preocupaçom por conseguir nom só que as pulgas nos comprendessem senóm tamém que, aínda máis difícil, aprendessem a ler e a escreber no nosso idioma.

Aínda que seja incríbel, hai pulgas no nosso Circo que lerom mais livros que alguns dos pais e nais que traen seus filhos e filhas ao nosso espectáculo.

Seguro que mais dumha persoa tem pensado quando atopou um dos irmáns Carruselo no autobús ou na cola do cine que esse tipo que falava só vestido com casaco vermelho de domador estava um pouco louco. Pois nom: os Carruselo adoitamos falar com as pulgas, que levamos com nós no ombro ou detrás das orelhas ou na cocorota.

As palavras som moi importantes quando se quere domar umha pulga porque realmente umha pulga nom se doma senóm que se convence.

Segundo o nosso método para que umha pulga decida trabalhar num Circo hai que convence-la.

Ou noutras palavras: tem que deixar-se convencer.

Assi cumpre explicar-lhe bem em que consiste o seu trabalho, explicar-lhe que é um aplauso, por que a gente abre a boca com asombro e exclama OOOooohhhhhh!!! ou por que nom debe pinchar a ningum espectador durante a actuaçom.

Ademais hai que negociar com ela as vacaçons e os direitos e as condiçons laborais e essas cousas tam importantes para a vida dos trabalhadores e trabalhadoras. O Circo dos Irmáns Carruselo pode gabar-se de ser o primeiro no mundo onde as pulgas e o domador tenhem convénio laboral, o mesmo convénio laboral, por certo.

A pulga daquela pode aceptar ou nom formar parte do Circo, dependendo -sobre todo- se tem verdadeiro sangue de artista.

Quando umha pulga di si e acepta entrar na família do Menor Espectáculo do Mundo é porque necessita sentir a emoçom, a mágia e a sorpresa no corazóm do público.

Por certo, de todas as palavras que marcam a vida das pulgas de circo, a palavra que mais gostan de ouvir é Bravo.

Por isso o Circo de Pulgas dos Irmáns Carruselo está especializado em arrincar os mais grandes, espectaculares e sonoros bravos das gorxas dos nenos e nenas que participam no nosso espectáculo.